Τα βότανα μπορούν να προσφέρουν μια δημιουργική γευστική εναλλακτική λύση στην θέση του αλατιού, για να προσθέσουμε γεύση στα φαγητά μας. Μέσω της επιδέξιας χρήσεις των βοτάνων μπορούμε να δημιουργήσουμε φανταστικά αποτελέσματα μειώνοντας ή και εξαλείφοντας την ποσότητα αλατιού στο φαγητό. Παρακάτω θα αναλύσουμε από την μαγειρική σκοπιά τα 10 δημοφιλέστερα βότανα μέσα από την ματιά της Divinum. Τα βότανα που προτείνουμε μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε είτε αποξηραμένα είτε φρέσκα. Φυσικά η απόρροια αυτών των πληροφοριών είχε σαν αποτέλεσμα τα δύο Αλάτια βοτάνων της divinum:

 

Βασιλικός: Έχει λεπτή πιπεράτη γεύση πηγαίνει με σαλάτες πράσινες, πατατοσαλάτες. Ταιριάζει απόλυτα με τις φρέσκιες ντομάτες και μοτσαρέλα. Πηγαίνει εξαιρετικά με κόκκινες σάλτσες και βούτυρα βοτάνων.

Δημιουργήστε πέστο βασιλικού και απογειώστε την κουζίνα σας. ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΠΕΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

 

Θυμάρι: Για τον ζωμό κότας ή για το γέμισμα της. Σε μαρινάδες για κρέας ή αρνί , μοσχάρι, σως, σούπες ή πιάτα με αυγό. Συχνά χρησιμοποιείτε σε συνδυασμό με ντομάτα λάδι ή βούτυρο. Υπάρχει μια εξαιρετική ποικιλία θυμαριού το λεμονοθύμαρο με έντονη γεύση λεμονιού που ταιριάζει απόλυτα με λευκά κρέατα και dressing σε σαλάτες. Μην υπερβάλλετε στην δοσολογία σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να πικρίσει το κρέας σας.

 

Φασκόμηλο: Ένα βότανο με έντονα αρώματα που φοβούνται πολύ να χρησιμοποιήσουν λόγω της δύναμης του. Τολμήστε το και εντάξτε το στην κουζίνα σας ειδικά σε ζωμούς, στην γέμιση από τα λουκάνικα (βάλτε μικρή ποσότητα αφού πρώτα το περάσετε από το μπλέντερ μια ιδέα και για τους επαγγελματίες κρεοπώληδες). Πηγαίνει εξαιρετικά με λιπαρά φαγητά. Δοκιμάστε το επίσης πάνω σε τυριά.

 

Άνηθος: Συνδυάζεται με κρεμμύδια, λάχανο, πατάτες, κύμινο, πάπρικα. Επίσης πηγαίνει σε συνδυασμό με όλα τα καυτερά μπαχαρικά. Προσθέστε τον σε φαγητά κατσαρόλας, πιάτα λαχανικών, σούπες, βραστά. Η πρόταση μας για ένα τέλειο ντιπ είναι: σε ένα κουπάκι γιαούρτι βάζουμε ένα κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο άνηθο, ένα κουταλάκι ξύδι βαλσάμικο, μισό κουταλάκι μηλόξυδο και ένα κουταλάκι ελαιόλαδο. Υγιεινό και δροσερό, που λόγω του γιαουρτιού μας δίνει καλής ποιότητας πρωτεΐνη, ασβέστιο, μαζί με τις ίνες και τις βιταμίνες που παίρνουμε από τον άνηθο.